sunnuntai 8. maaliskuuta 2015

metsän siimeksessä

Uusia kuvia, mutta vain metsässä. Suurin osa on luontokuvia ja osa Danasta otettuja kuvia. Vaihtelu virkistää. Kolmas postaus tänään, joten postauksissa saattaa tulla pieni tauko. Mutta pikemmittä puheitta päästän teidät lukemaan ja kritisoimaan kuvia.

Dana Seikkailemassa:


Kannon juurella puolukka lehtien seassa.
 
Dana: Milloin puolukat alkavat kasvamaan?

Minä: En minä sitä voi tietää.

Dana: Tuolla on yksi

Dana: Ai. Se olikin vain punainen pallo.

Dana: mikä tuo on?
Minä: En tiedä. Katso kirjastasi.

Dana: En nyt kun on muuta tutkittavaa
( Kävelee)
Dana: Tuo pisarahan on juuri tippumassa. Napsaise kuva ennen kuin se tipahtaa.
Minä: Jos sinä niin haluat.

Dana: Kestääkö tämä jää painoani?  Taidan hypätä tuolle toiselle jää lautalle
Minä: STOP! Sinä voisit hyvin kiertää sen.

Dana: Ai moi Danielle mitä sinä täällä?
Danielle: Tutkin vain tätä pikku metsää
Dana: minäkin



Dana: Näin puolukan, mutta lopuksi totesin, että se olikin vain punainen pallo
(Danielle nauraa)

Dana: Taidan lähteä kotiin. Tuutko messiin?
Danielle: Miksipä en.

6 kommenttia:

  1. Vau! Taas hienoja kuvia!! ❤️😊

    VastaaPoista
  2. Viidenneks vika kuva on kiva^^
    Pidetään Dominon kaa peukkui
    että saisit enemmän lukijoit(;

    VastaaPoista
  3. Taas ihania kuvia♥️ Toivottavasti saat lukijoita lisää!^^

    VastaaPoista
  4. Kiitti=) Toivon samaa myös teille.

    VastaaPoista
  5. Ihania kuvia♥ Liityin lukijaksi c:

    Liittyisitkö mulle?
    musicalofpullip.blogspot.fi

    VastaaPoista