maanantai 28. joulukuuta 2015

Tälläistä tällä kertaa O3O








Moikka kaikki vattusarviset >3<

Pitkästä aikaa taas kuvatarinaa:"3
Viimeisimpään osaan pääset tästä!
En höpöttele tässä alussa mitään kummempia, joten aloitetaampas


(Kelaa hitaasti alaspäin ^*^)



~ Ennustus on toteutunut ~



Dana: Kerro nyt heti!



?: Luuletko, että pelkäisin sinua?


Dana: Tiedän, ettet pelkää, mutta sinun kannattaisi.


?: Miksi pelkäisin tuollaista naperoa?
* Alkaa nauramaan*



Dana: Minä en ole mikään napero! 



Dana: Minulla on nyrkit ja voin käyttää niitä sinuun!

* ? alkaa nauramaan entistä makeammin ja Dana suuttuu*



Dana: Älä ikinä naura minulle!






?: Se on siis totta. Ennustus on toteutunut...
^ Mutta hän ei ole vielä tarpeeksi vahva voittaakseen minut ^


Dana: Älä tuijota minua tuolla tavalla!


?: Hmm...




?: Anna kätesi




Dana: En todellakaan anna!


Dana: En edes tunne sinua.


?: Hän osaa taikoa ja hän osaa vastustaa minun voimiani...


?: Tiedän kenen puheille mennä




Dana: ??



Dana: Minne hän katosi? Mikä se pölypilvi hänen ympärillään oli?






?: Pimeäolento...

Niin...?


?: Ennustus on käynyt toteen. Hän on täällä, mutta tyttö ei osaa käyttää voimiaan. Suuttumus saa hänen voimansa valloilleen.


?: Mitä minun täytyy tehdä?


Kyllä sinä tiedät Charlot...

~~~






Dana: Taivas on niin kaunis. Se saa minut niin uneliaaksi. Minun on mentävä nukkumaan ja sulateltava päivän tapahtumia...














Kiitos kun katsoit + luit tämän postauksen <3
Toivottavasti kerrot mielipiteesi kommenteissa:3
Dana, Dewi & Onaf Kiittävät O3O

3 kommenttia:

  1. WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

    Okei riittää mun wää´ättely xD Ihan sairaan jännittävä osa oikeesti ja toi koko osa oli mAHtava!<33;u; Tos kerrotaan noi niin salaperäisesti ja siististi!030 Dewi..(taisiis Charlot) on niin synkkä ja salamyhkäine myhveli >x< Toi loppu jännään kohtaan ja haluun pian jatkoo1 Katoin ensin kuristiks se Danan, mut ait tajusin et ei se mitään vakavaa ollu (kai) mut tosi hyvib noi asennot laitettu ja muutenkin ihana väri kuvissa! Täs ei varmaa pitäny revetä, mut repesin tos ku dana yritti ryppyillä tolle ja näytti nyrkkejä xD Ja varsinkin ton " älä kato mua noi" Olit myös muokannu ton Dewintaisiis Chralotin haihtumisen pois tosi kivsti nwn

    odottelen jatkoo pian!<333333333333333333333

    - Ron hullu

    VastaaPoista
  2. Jeij^^ Pitkästä aikaa jatkoo:33 Tuli vähän mieleen, et Dewi ois ollu Darth Vader ja Dana Luke Skywalker ccx En tiiä miks xD Mut jälleen upeesti kuvattu♡~♡ Jatkoo ootelessa^^ Dana on kyl aika pullamössösiirappi ja Dewi tommone nokihiilisiili:33 (Nää mun lempinimet)

    VastaaPoista
  3. Jeij^^ Pitkästä aikaa jatkoo:33 Tuli vähän mieleen, et Dewi ois ollu Darth Vader ja Dana Luke Skywalker ccx En tiiä miks xD Mut jälleen upeesti kuvattu♡~♡ Jatkoo ootelessa^^ Dana on kyl aika pullamössösiirappi ja Dewi tommone nokihiilisiili:33 (Nää mun lempinimet)

    VastaaPoista