sunnuntai 21. helmikuuta 2016

Nuksuttimet Vastailee Kyssäreihin♥

                                                 











                                             ♥o<><><><><><><><><><> o


Vihdoin se kauan odotettu hiihtoloma on alkanut! ~(^-^~) (~^-^)~
Sen kunniaksi tein pikkuisen shoottisen Dewistä♥ 
Tein instassa sellaisen kyselyn, missä sai kysellä nukeiltani kysymyksiä:3
Tein tän kysely hommelin, sillä instassa oli tullut jo yli 300 seuraajaa (/O.O)/
Mutta mitä te siellä kotosalla ajattelitte duunailla hiihtolomalla ? >3<

Toivon, että tämä postaus olisi mieleenne (/-^.^-)/


             ♥  Nuksuttimmet vastailee                                            kyssäreihinne 

                                    Dana:


                                 Ostatko Gandalfilta ilotulitteita?
" En osaa oikein käyttää ilotulitteita ja enkä tiedä kuka Gandalf on ): Olis kyl kiva tavata >3<"


                               Miltä tuntuu kun Onaf kuvaa sua?

" Se on kyl aika omituista, kun se vaa vie mut ulos ja asettelee mut johonki asentoo. Se on tosi outoo O.O"




                              Dewin mukavuus 1-100%?

                    " Nyt kyllä kyselet vaikeita. Ehkä... 45% tai...44%"



                              Oletko tyytyväinen ulkonäköösi?

                   " Kyllä tässä pärstässä on vielä parantamisen varaa"



                             Kuinka monta poika nukkea tiedät? ( isul,tae)?

                  " Mietitäämpäs... Tunnen Terryn ja... En taida tuntea ketään muuta"



                             Onko sinulla parasta ystävää?

                   " No tietysti mulla on! Terry pähkinänkuori tietysti:3



                            Nolointa mitä Dewi on tehnyt?

" Nolointa? Useimmat niistä on TODELLA noloja O.O Mutta noloin on, kun menin Terrylle ja huomasin, että Dewi oli piirtänyt mun naamaan jotain ;-;"



                              Uskaltaisitko tavata Elenan? ( Se on puolikuollut)

                                                        " Mieluusti ^^"



                               Haittaako jos shippaan sua ja Terryä?

         " Haittaa, sillä me ollaan vaan kavereita, joita me ollaan aina ja pitkään ^*^"



                                        Mitä haluaisit muuttaa itsessäsi?

                    " Ehkä nää hiukset ois kivemmat erillaisina esim. Vaaleansinisinä♥



                                                       Onko Dewi kiva?

                            " Kyllä se välillä on ihan kiva ( Ellei lasketa jekkuja._.)



                                                        Lempivärisi?


" No tota mun lempiväri taitaapi olla punanen ja pinkki♥

Miten oot noin söpö?!
" En tiennyt, että oon söpö O.o Mutta kiitos paljon>3<♥"
Mitä muuttaisit Dewissä, jos saisit?
" Muuttaisin Dewissä vain hieman luonnetta:3 En muuta"

Miksi halusit ottaa juuri @cotton_candy_pullip in omistajaksesi?
" En mä sillä lailla valinnut, vaan mä vaan jouduin tän norsun kotiin♥"

Tykkäätkö, että Dewi on kanssasi samassa perheessä?
"Ilman Dewiä tässä perheessä ei ois toimintaa): Dewi on siis hyvä lisä♥"

Paras piirrustuksesi?
" Ehkä se on se, mistä tein tutoriaalin^^"

Oletko ikinä katsonut kauhuelokuvia?
" Olen kaksikin kertaa. Ne riitti mulle O.O

Mielipide Terry!! + Perustele?
" Terry on tosi mukava ja sille on helppo puhuu, koska Terryssä ja mussa on jotakin samanlaista, niin me ymmärretään toisiimme hyvin >3<"

Mitä kävis jos heräisit ja et olis kotona vaa meillä? 0-ö
" Ihmettelisin, et mitenmä tänne jouduin"

Ootko koskaan kurkannu maton alle? :´D


 " En oo kyllä ennen kurkannu maton alle, mutta kyllähän sitä vois koittaa"


" Sä Dana pystyt siihen"

Dewi: " VARO SIEL ON PEIKKOJA!"


" Älä Dewi kiusaa!"






* Dana kiljuu ja laittaamaton takasin*


" En tee kyl enää toiste..."

Oletko tyytyväinen silmiisi?
" Olen ö.ö"

Jos katsoisit peiliin mikä olisi reaktiosi? a.) Kauhistunut b.)ihaileva?

" Oonks toi mä...? O-O

Oletko koskaan tuijottanut mitään yli 10 minuuttia? ( jos oletniin mitä?)
" En ole mitään. Sillä yleensä ne mitä katson yli minuutin lentää tiehensä :-:"

Lempi vuodenaikasi? 
" Ehkä tuo kesä:3"

Suosikki laulajasi?
" Ei mulla oo oikein mitään suosikkia"

Jos joutuisit autiolle saarelle, mitä ottaisit mukaan?
" Puhelimen, jotta pääsisin sielt pois:)"

Dewi vs Danielle?
" Danielle, koska 8)"

Lempi eläimesi?


" Tietysti butterfly! ( perhonen)"

Jos tiedät, että kuolet yöllä mitä haluat ehtiä tekemään?
" Haluaisin tavata kaikki minulle rakkaat ihmiset vielä kerran♥

Miten oot noin kaunis?
" Olen hyvin hämmentynyt tästä kysymyksestä... Mutta olen samalla hyvin kiitollinen, että olet sitä mieltä♥"

Tyhmintä mitä oot ikinä sanonut?
"  Mä kävin eilen pusulassa xD"

Onko Terry sulle mitään ( Ja jos on niin mitä?)
" Hyvä kaveri ^^"

Missä olet hyvä?
" Eläinten kanssa"

Kissat vs koirat
" Kissat, vaikka koiratkin on tosi ihania:3"

Dewi:

Tykkäätkö pottereista?
" Anteeks mistä? O.o"

Mikä on parhain jekkusi, minkä olet tehnyt?
" Ehkä tuo, missä Dana menee Terrylle ja huomaa, että tällä on naamassa jotain XDD"

Danan mukavuus 1-100%?
" Olis riittänyt jos oisit laittanu 1-20%. Vastaukseni on 15%

Lempi asusi?

" Ehkä tämä^^"

Parhain muistosi Danan kanssa?
" Tuota noin... hmm... kun mä jahtasin Danaa"

Tykkäätkö enemmän pinkistä vai mustasta väristä?
" Musta on vaan se mun juttu 8)"

Oletko tyytyväinen ulkonäköösi?
" Jollakin tavalla"

Oletko koskaan maistanut juustopatonkia? 0w0
" Olenhan minä 8)"

Haittaako jos shippaan sua ja Terryä?
" Haittaa, sillä en välitä oikein koko tyypistä o.o"

Haluaisitko muuttaa jotain ulkonäössäsi?

" Tää koko pärstä ois hyvä laittaa remonttiin"

Tykkäätkö olla kuvattavana?
" Onhan seihan kivaa, vaikka välillä kaadunkin maahan naama edellä..."

Minkä ikäinen olet?
" Mä oon 14 v.^*^"

Onko omistajasi kiva?
" Iha Ok"

Voisitko tehdä aamurutiini videon?
" En valitettavasti voi tehä videoo, mutta kyllä voin tehä semmosen ♥

Haluaisitko hiuksissasi olevat nutturat auki?
" En itseasiassa tiedä. En ole ikinä miettinyt niiden avaamista"

Mikä oli fiilis smoothie haasteesta?
" En tee sitä mistään hinnasta uudestaanx-x"

Ootko koskaan kattonu googlesta norsun kuvia? ( Kannattais :´D)
" En ole, mutta kohta oon 8)"

Kuinka paljon käytät aamujuttuihin aikaa? ( hampaat, pukeutuminen jne)
" En oikein yhtään, sillä en oikein välitä siitä miltä näytän"

Jos saisit valita kumman kaa seurustelisit a.) Dana  b.) Daniellen??;DD
( Ei sit tarkota, et olisit jomman kumman kaa )
" ANTEEKS MITÄ! Onks pakko vastaa ?O.O"

Jos jäisit yksin ulos kumman tekisit a.) Hakkaisit jonkun ovea b.) Nukkuisit yön ulkona?
" a:an, koska en haluis nukkua tuolla kylmässä"

Kuinka monta lelua on sun sängyssä?
" Mulla ei oo enää huonetta, sillä se meni rikki:-: Vaikee laskee"

Tahtoisitko nähdä tähden lennon?
" Miks en? ♥"

Tylsintä elämässäsi?


Miten oot noin ihana?
"♥♥♥♥ Ensimmäinen kerta kun joku sanoo mua ihanaks♥u♥"

Mitä et halua ikinä maistaa?
"Onaf:ia"

Parasta Danassa?
" Nyt kyllä tuli vaikee kysymys. Ehkä se, että Dana nukkuu paljon"

Huonointa Danassa?

"  No esimmäinen on kun se ottaa asiat liian tosissaan._."

Oudoin asia mitä oot tehny?


Lempiruokasi?
" Spagetti ♥ Jossa on kanaa♥"

Paras ystäväsi?
" Usva pallerojuustoraaste♥"

Hauskinta elämässäsi?
" Kun saan kuunnella Usvan hauskoja juttuja xD"


( Nightcore- Who you are)

Shoot:♥ I´m coming♥

























































Kiitos kun katsoit postauksen tänne asti ~(-^.^-)~
Toivon, että sinulla olisi aikaa ja voimia kirjoittaa pieni asia kommentteihin tästä postauksesta
Pienikin kommentti voi tehdä suuria tekoja
♣♥Päästän teidät nytten iloiseen hiihtoloman viettoon♥♣





4 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! :3 Sun nuket on ihania samoin kuvat<3 Oli kiva saada instagramissa kysymiini kysymyksiin vastauksetkin ^^ Mut mitä ihmettä?! En oo sun blogin lukija 0_0 asiatäytyykorjata!
    ~@mitsumaru_doll

    VastaaPoista
  2. Aloin tässä illan kuluksi etsiskelemään minulle uusia nukkeblogeja luettavaksi ja olenkin iloinen, että löysin tieni tänne ^^ Jotenkin tuli sellainen fiilis, että olen nähnyt tämän blogin aiemmin, mutta nyt aloin ihan kunnolla selailemaan ja katselemaan :) Täytyy kyllä sanoa että omistat oikein ihanan blogin ja esimerkiksi tämän postauksen kuvat osoittivat että olet taitava kuvaamaankin! ♥️ Liityin siis lukijaksi ja jään innolla seuraamaan mitä keksitkään postata!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi ihanaa, että tykkäät♥3♥
      Oon niin otettu♥ Kiitos:3 Säkin oot todella taitava kuvaaja O3O

      Poista