lauantai 11. kesäkuuta 2016

Pomppuilua kesän tuulessa:D

                                       HELLUREI!

HUOMENNA ON LEIRILLE MENO! En malta odottaa! >3< Mutta onhan siinä yksi      huonopuoli.. :-----: 15 TUNNIN AJOMATKA!!!!!!!! -.- Pitää vaan yrittää selvitä :) 
 Seuraavaan postaukseen olen suunnitellut ( Onks sul oikein SUUNNITELMAT mitä teet postauksiis ? -.O ) kuvatarinaa ^^  Monet ovat sitä jo instan puolella toivoskelleet ^.^ Älkää välittäkö ton Dewin höpinöist... Saattaa tulla jonkinlaisia  leiri kuviakin kuvatarinan seurana  :"3
               Päästän teidät aivan pian katsomaan postausta ennen leiriäni, mutta ensimmäisenä kerron asioita :() 

                              Postaus sisältää:

1. pomppupalloja, mutta eivät toki kaikissa kuvissa :D
2. Huumorikuvatarinan
3. Kaverieni nukkeja♥
4. Kaksi ihanaa Dal MIOa ( Jotka eivät minun ole TnT )
5. Hyvin kaunista musiikkia XD
6. Lopun :))))))))))))
  

                                    Eiköhän sitten mennä postaukseen? ^^




























































Mitenkäs siinä sitten lopulta kävikään...?


* Hyräilee jonkinlaista laulua *


Dewi: Huh huh! Siinä oli niin paljon duunia, että oon limsan terpeessa!





Dewi: Mutta... Tehdään tämä nyt eka!


Dewi: Käyttö ohjeet?? 1. Mahtuu vain litra 2. lelu. Kaukana alla 15-vuotiaista. Ihan sama! En mä muutenkaa osaa lukee :D
( Kyllä Dewi osaa jos sitä patistaa hieman :)) )


Dewi: Siemenet.


Dewi: Mitäs sä täällä teet?


Dana: Olin just tulossa kysymään, että mitä SÄ teet... Ei oo sun tapasta olla viherpeukalo...


Dewi: En sanois niinkään...


Dana: Kasvatatko porkkanoita Vaiko kurkkua!? Tai tomaattia?


Dewi: En mitään noista. Kasvatan oman " DEWIN OMA KARKKIMAAN" 


Dana: Et oo tosissas!

* Alkaa nauramaan *


Dewi: Älä naura! Tää on tosi asia!


Dana: Karkkeja kasvattaa :D Sen kun näkis.


Dewi: Mä näytän sulle!




Dewi: Sulta vielä loksahtaa suu niin auki, että et osaa enää puhuu!



Dewi: Kun nukun vähän aikaa niin karkit varmasti ehtii vähän kasvaa.



Dewi: Toivottavasti kukaan ei ehi syödä niitä ennen mua.




~~~



Dewi: Mitäs noi on?




Dewi: KARKKEJA!






Dewi: Niin mehevän näköinen yksilö...




Dewi: Sua mä en tuu syömään...
Tän tunnin aikana♥~♥


Dana: ?


Dewi: Herkullisen  näköinen♥♥


Dana: Mitä sä Dewi oikein teet? Ei ne sun karkit vielä oo kasvanu :D


Dewi: Ei kun mä olin jo keräilemässä näitä herkkuja :)








Dewi: Mä syän nää sitten yksin. Nukut ihan koko ajan :____:

~~~



Dewi: NAM!






Dana: Missä mä oon? Mitä ne karkit oli?


Dewi: Kannoin sut tänne sillä tiesin sun haluavan vähän herkkuja :3


Dana: Herkkuja?




Dewi: Ota siitä joku!


Dewi: Mut jätätkin sitten mulle -.-




THE END



















Kaverini ihana Dal♥ :3 Vaatteet sopi kuin valettu päälle♥
Letin teki Ron Hullu♥ Kiitokset hänelle♥ 









Kiitos kun katsoit tän postauksen ja toivon, että joitakin kommentteja löytäisin sitten leirin jälkeen :333

3 kommenttia:

  1. Jee, oon eka!!
    Tosi huolellinen ja siisti postaus! Pomppuilu oli kivan näköistä ja Dana oli söpö eväskorissa.
    Huumorikuvatarina oli tosi hassu, Dewi taitaa olla aikamoinen herkkusuu:)
    Ja loppushootti oli upea kaikkine kauniine nukkeineen♡♡

    Kurkkaathan?
    beautyofbeingsmall.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia!
    Noi eväskori kuvat on ihania!
    Mulla on muuten samanlainen kori❤
    Huumoritarinakin on tosi kiva.
    Ja hyvää leiriä sulle! (myöhässä)
    >w<
    ~Kiki

    VastaaPoista
  3. Todella ihania kuvia :D Musiikki sopi tähän tunnelmaan ihan loistavasti! <33


    pullip-love.blogspot.com

    VastaaPoista